Poniższa propozycja skierowana jest do tych, którzy chcieliby sami wybrać program kilkudniowego wyjazdu dla swojej klasy.
Zostały w nich wydzielone koszty pobytu, transportu, jak i zajęć edukacyjnych, sportowych i rekreacyjnych.

Zapraszamy do ośrodka wypoczynkowego we Frydrychowie. Pokoje 2-5 osobowe oraz typu studio z łazienkami.
Koszt pobytu - 2 dni -  99,00 zł/ucz.,  3 dni - 189,00 zł/ucz., 4 dni - 279,00 zł/ucz.
Transport autokarem (49 miejsc) w obie strony: 2.500 zł od grupy.
Cena podstawowa zawiera wyżywienie od obiadu pierwszego dnia pobytu do śniadania dnia ostatniego, bezpłatny udział opiekunów (1/10) i nie obejmuje opieki pilota. Do dyspozycji: sala dyskotekowa, boisko sportowe, stół do tenisa. Ognisko z kiełbaskami dodatkowo 15,00 zł od osoby.

Bogaty program zajęć fakultatywnych, niestety... płatnych dodatkowo. Każdy z programów trwa ok. 3 h. Podane ceny od jednego ucznia przy min. 20 uczniach.
1. Wioska Minionków. Dzielimy się na zespoły, a kapitan każdego z nich przebiera się na czas trwania programu w kostium Super Minionka. Stać się prawdziwym Minionkiem nie jest tak łatwo. Każda grupa otrzymuje tajną listę, na której znajdują się misje do wykonania zlecone przez Gru. Drużyna, która wykona je jako pierwsza wygrywa. Przykładowe zadania: przejście przez zabezpieczenia Wektora, przedostanie się do tajnej bazy przez tunel strachu, wykradzenie niebezpiecznego ładunku, rozszyfrowanie ukrytej wiadomości, odnalezienie magazynu bananów, budowa schronienia dla Czarnego Charakteru. Najlepsza drużyna otrzymuje minionkowy skarb, a dla wszystkich minionkowe medale. 22,00 zł/ucz.
2. Gra o tron. Poczuj się jak bohater serialu! W Siedmiu Królestwach wpływy mają cztery rody: Targaryenowie, Lannisterowie, Starkowie oraz Baratheonowie. Po latach wojen Żelazny Tron objęła rodzina Baratheonów, ale chętnych do roli króla wciąż jest wielu. W świecie zazdrości i zdrady nie ma stabilności, chyba że… pojawi się klan, który wszystkich zjednoczy. Podzieleni na cztery rody wcielicie się w postacie z kultowego serialu Gra o Tron
i zawalczycie o miejsce w Czerwonej Twierdzy. Zaplątani w sieć intryg i spisków, będziecie musieli wykazać się inteligencją i sprytem. Na mapie zostaną umieszczone zadania, które zbliżą Was do przejęcia pełnej kontroli nad pozostałymi rodami. Odwiedzicie niezwykłe miejsca, a ród, który najszybciej rozwiąże zagadki i uniknie pułapek, zwycięży i przejmie władzę nad kontynentem. Spieszcie się! Nadchodzi zima …23,00 zł/ucz.
3. Agenci CIA. Podzieleni na grupy operacyjne amerykańskiego wywiadu spróbujecie zapobiec atakowi terrorystycznemu. Zagrożone wybuchem bombowym są ważne obiekty na świecie. Zadaniem agentów - czyli Was - jest rozbrojenie bomb. Kod dostępu do walizek z ładunkami należy zdobyć wykonując zadania specjalne: strzelanie, przeprawa po linie, pokonanie zasieków, szyfrowanie, działanie z wykrywaczem metali, zacieranie śladów, przejście przez pole minowe oraz test… na dobre maniery. Niespodzianka z tajnej walizki dla zwycięskiej grupy. 22,00 zł/ucz.
4. Przystanek wyobraźnia. Ograniczeniem naszych działań jest tylko nasza wyobraźnia. Będziemy malować piaskiem we wszystkich kolorach tęczy, lepić w prawdziwej glinie, tworzyć biżuterię z przeróżnych dziwnych przedmiotów, tworząc wspólne dzieła. A na deser body painting – czyli malowanie ciała specjalnymi farbami . Wszystko co stworzycie zabieracie do domu. 25,00 zł/ucz.
5. Piracki skarb. Groźny pirat ukrył swój skarb w miejscu zaznaczonym na mapie. Waszym zadaniem jest odszukanie miejsca zakopania skrzyni ze skarbem wykonując zadania: strzelanie, gra w pirackie kości, toczenie beczki, połów pereł, łowienie ryb, rzut okiem Barbossy, węzły bosmańskie, ratunek na szalupie, chrzest piracki, przeciąganie liny. 20,00 zł/ucz.
6. Ostra jazda bez trzymanki. Cztery punkty do wyboru. Rollersurfer - pojazd na dwóch kołach, połączenie surfingu, skateboardingu i klasycznej deskorolki. Szkoła pilotów - zapięci w wirujące koło poczujecie, że grawitacja nie istnieje. Zorbing - wielka kula, w której stracicie poczucie grawitacji. Slacklining - przejście po cienkiej profesjonalnej taśmie zawieszonej pomiędzy drzewami. Walki sumo w niesamowitych kombinezonach za­wodników. „Sokole oko” - strzelanie z broni pneumatycznej, łuku sportowego, procy. Byk pneumatyczny - próba jazdy rodeo. 26,00 zł/ucz.
7. Nocne podchody SMS. Uczestnicy zostają podzieleni na dwa zespoły. Każdy zespół wyposażony w „zestaw poszukiwacza” (plecak z latarkami, tabelą znaków i szyfrów oraz wykrywaczem metali) rusza w poszukiwaniu cyfr. Zespół drogą sms-ową otrzymywać będzie kolejne zadania i wskazówki. Uczestnicy muszą wykonać kolejne zadania. Np.: przeszukać wykrywaczem metalu wyznaczony teren, rozszyfrować tajne znaki, skradać się będąc niezauważonym, rozwiązać łamigłówki, odnaleźć kłębowisko insektów, zbudować schronienie. Dla zwycięzców nagroda. 22,00 zł/ucz.
8. TOP SECRET - gra strategiczna. W ściśle tajnym miejscu Wielki Mistrz każdej grupie przekaże zalakowaną kopertę z tajnymi zadaniami - w celu zabezpieczenia przed przeciwnikiem wszystko co napisane zostanie zaszyfrowane. Przeistoczycie się w tajnych agentów, szpiegów, poszukiwaczy skarbów i detektywów... Przez cały czas obserwowani będziecie przez Centrum Operacyjne, a swoje działania będziecie musieli udokumentować zdjęciami. Dostarczamy wszelkie gadżety i sprzęt potrzebny do realizacji zadań. Program może być realizowany za dnia jak i po zmroku. 20,00 zł/ucz.
9. Dream team - dzięki specjalnie przygotowanym konkurencjom nastawionym na pracę zespołową uczestnicy zapomną o podziałach i przez zabawę oraz wspólne działanie staną się jedną drużyną, w której „jeden za wszystkich wszyscy za jednego”. Szybkie lecz wspólne podejmowanie decyzji, pomoc innym członkom zespołu, to jedyna możliwość wygranej. Elementy programu: “mega-zapałki” - łamigłówki, “pajęczyna” – pokonywanie oczek siatki, “marsz Ślepców”, narty wieloosobowe, marsz na szczudłach, spacer w wielkim cyrklu, “gąsienica” – pełzanie w terenie, “wszyscy na pokład” – ciasna zbiórka, “eureka” – przenoszenie wody, “skoki w workach”, “przemyt dynamitu” – utrzymanie za pomocą systemu linek pakunku na drążku. 20,00 zł/ucz.
10. Łowcy przygód. Zajęcia nastawione na integrację grupy, rozwój umiejętności pracy w zespole. Aby sprostać zadaniom uczestnicy będą musieli działać razem, wspierać się i obudzić w sobie ducha rywalizacji. Podzieleni na drużyny będziecie mieli do wykonania zadania. Akwedukt - łącząc system rurek musicie przetransportować wodę z bazy do konewki i podlać usychające drzewko. Czołg - wtłoczeni w czołgową gąsiennicę musicie pokonać wyznaczony odcinek. Robaczki – skoki na pneumatycznych rurach. Twister - węzeł ludzki – rozwiążecie węzeł z samych siebie. Transport niebezpiecznego ładunku. Syzyf - pokonywanie gumowych odciągów. Zgaduj Zgadula – zagadki logiczne. Radosna lina – konkurencje z wykorzystaniem liny. 20,00 zł/ucz.