Zapraszamy na Pojezierze Kaszubskie do ośrodków położonych nad jeziorami w Sycowej Hucie lub Dębrzynie. Pokoje 2,3,4,5 os. z łazienkami lub typu studio.

2 dni

1. dzień. Muzeum Kolejnictwa lub Gołubieński Ogród Botaniczny lub program QR Detektyw. Opis w ofercie trzydniowego wyjazdu. Obiad. Blok zajęć integracyjnych do wyboru z poniższych. Kolacja. Dyskoteka.
2. dzień. Śniadanie. ZOO - Egzotyczne Kaszuby z wieloma zwierzętami z Afryki, Ameryki czy Azji. Niezapomniane przeżycia. Okazy można dotykać!!!, dowiedzieć się ciekawostek na ich temat, zrobić sobie zdjęcie z gadem! Największe węże świata, 17 gatunków ptaszników. Seans kinowy. Drugie danie obiadowe.
Program wyjazdu oczywiście możemy zmodyfikować w zależności od potrzeb grupy, np. uzupełnić o Muzeum Ceramiki w Chmielnie, Muzeum Hymnu w Będominie lub Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach.

 

liczba uczniów cena od ucznia w PLN
42 i więcej 259,00
37-41 275,00
32-36 295,00

3 dni

1. dzień. Muzeum Kolejnictwa w Kościerzynie lub wejście na wieżę widokową na Wieżycy. Obiad. Blok zajęć integracyjnych pt. „Trofeum przygody” lub „Dream team” - opisy na dole strony 9. niniejszej oferty. Kolacja. Dyskoteka.
2. dzień. Śniadanie. Zabawa pt. „QR Detektyw”. Waszym zadaniem będzie rozwikłanie sprawy tajemniczego zniknięcia znanej aktorki Mariki von Lake. Otrzymacie mapę, na której odszukacie wskazówki działania. Rozmieszczone w terenie kody QR, po zeskanowaniu smartfonem dadzą wam podpowiedzi do wykonania zadania. Będziecie musieli wykazać się bystrością umysłu, umiejętnością rozpoznania fałszywych informacji, logicznym myśleniem i chłodną analizą przedstawionych faktów. Z zeznań świadków, zdjęć z miejsca zaginięcia oraz śladowych poszlak powstanie prawdopodobny obraz zdarzeń. Czy wystarczy on do rozwikłania zagadki? Obiad. Blok zajęć pt.: „Wiedźmin - potwory i czarodzieje” lub „Przystanek wyobraźnia” - opisy na dole 9. strony niniejszej oferty. Kolacja. Ognisko z kiełbaskami.
3. dzień. Śniadanie. ZOO - Egzotyczne Kaszuby z wieloma zwierzętami z Afryki, Ameryki czy Azji. Niezapomniane przeżycia. Okazy można dotykać!!!, dowiedzieć się ciekawostek na ich temat, zrobić sobie zdjęcie
z gadem! Największe węże świata, 17 gatunków ptaszników. Seans kinowy. Drugie danie obiadowe.
Program wyjazdu oczywiście możemy zmodyfikować w zależności od potrzeb grupy, np. uzupełnić o Muzeum Ceramiki Neclów w Chmielnie, Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie lub Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich.

 

liczba uczniów cena od ucznia w PLN
42 i więcej 379,00
37-41 399,00
32-36 425,00

 

Programy zajęć integracyjnych do wyboru. Każdy z programów trwa ok. 2 h.
1. Piracki skarb. Wasze zadanie to odszukać miejsce zakopania skrzyni ze skarbem wykonując zadania: np. strzelanie, gra w pirackie kości, wyścig beczki, połów pereł, rzut okiem Barbossy, węzły bosmańskie.
2. Top Secret - gra strategiczna. W tajnym miejscu Wielki Mistrz przekaże grupie zalakowaną kopertę z tajnymi zadaniami. Przeistoczycie się w tajnych agentów, szpiegów, poszukiwaczy skarbów i detektywów. Swoje działania będziecie musieli udokumentować zdjęciami. W ściśle tajnych miejscach będzie czekać na was zbieg Dalton oraz szejk Szareb. Zlecą Wam specjalistyczne misje. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, sprawności fizycznej, współpracy w grupie operacyjnej, strategicznych posunięć, doskonałej pamięci i przewidywania ruchów przeciwnika.
3. Dream team - „jeden za wszystkich wszyscy za jednego”. Elementy programu: “mega-zapałki”, “pajęczyna” – pokonywanie oczek siatki, “marsz Ślepców”, narty wieloosobowe, marsz na szczudłach, kajdanki – złączeni
w pary specjalnymi kajdankami spróbujecie się uwolnić, “gąsienica”, “wszyscy na pokład” – ciasna zbiórka, “eureka” – przenoszenie wody, “skoki
w workach”, przemyt cennego ładunku – transport piłeczki za pomocą rynien.
4. NOWOŚĆ! Wiedźmin - potwory i czarodzieje. Wśród spisków, knucia i zdrad, tak powszechnych dla ludzi, wciąż trwa on – Wiedźmin, który stara się być bezstronny i zajmować się swoją pracą – pokonywaniem potworów. Jak to jest być Wiedźminem? Będziecie mogli sami sprawdzić! Rozwiążecie zagadki, odszukacie potwory, staniecie do walki
z nieprzyjaciółmi. Spróbujecie otworzyć magiczne szkatułki Yennefer, ułożycie balladę niczym Jaskier. Strzelicie w sam środek tarczy jak driady
z Brokilonu. Ustawicie wielką Wieżę Czarodziejów z gigantycznych klocków Jenga, będziecie musieli rozwiać tajemnice, które otaczają wiedźmiński świat, rozpoznając najstraszniejsze potwory. Każde dobrze wykonanie zadanie przybliży was do zwycięstwa i nagrody dla drużyny!

5. Trofeum przygody. Zajęcia nastawione na integrację grupy, pracę
w zespole oraz zabawę. Mega Scrabble – walka na słowa. Akwedukt - transport wody poprzez system rur i rurek. Czołg - wtłoczeni w czołgową gąsienicę musicie pokonać wyznaczony odcinek. Robaczki – skoki na pneumatycznych rurach. Węzeł ludzki. Transport niebezpiecznego ładunku. Zgaduj Zgadula – zagadki logiczne. Radosna lina – konkurencje
z wykorzystaniem liny. Kalamburiada. Budowa domku z wielkich kart. Wespół w zespół - wspólne pokonywanie przeszkód z taśmami na nogach.
6. Agenci CIA. Jako operacyjne grupy amerykańskiego wywiadu spróbujecie zapobiec atakowi terrorystycznemu. Zadaniem agentów jest rozbrojenie bomb. Strzelanie, przeprawa po linie, poszukiwanie zaginionych artefaktów, pokonanie zasieków, szyfrowanie, wykrywanie metali, zacieranie śladów, przejście przez pole minowe oraz test… na dobre maniery. Niespodzianka z tajnej walizki dla zwycięskiej grupy!!!
7. Wioska Minionków. Kapitan każdego z zespołów przebiera się
w kostium Super Minionka. Drużyna, która jako pierwsza wykona misję zleconą przez Gru - wygrywa. Przykładowe zadania: przejście przez zabezpieczenia Wektora, przejście przez tunel strachu, wykradzenie niebezpiecznego ładunku, rozszyfrowanie ukrytej wiadomości, odnalezienie magazynu bananów, budowa schronienia. Minionkowe medale.
8. Przystanek wyobraźnia. Ograniczeniem naszych działań jest tylko nasza wyobraźnia. Będziemy malować piaskiem we wszystkich kolorach tęczy, lepić w prawdziwej glinie, tworzyć biżuterię z przeróżnych dziwnych przedmiotów oraz zjawiskowe wieńce kwiatowe. Na deser body painting – malowanie ciała specjalnymi farbami. Wszystko co stworzycie zabieracie.
9. Nocne podchody SMS. Uczestnicy zostają podzieleni na dwa zespoły. Każdy zespół wyposażony w „zestaw poszukiwacza” (plecak z latarkami, tabelą znaków i szyfrów oraz wykrywaczem metali) rusza w poszukiwaniu cyfr. Zespół drogą sms-ową otrzymywać będzie kolejne zadania i wskazówki. Uczestnicy muszą wykonać kolejne zadania. Np.: odczytać ukryte hasła, przeszukać wykrywaczem metalu wyznaczony teren, trafić do celu, rozszyfrować tajne znaki, skradać się będąc niezauważonym, rozwiązać łamigłówki, odnaleźć kłębowisko insektów, zbudować schronienie, przetransportować niebezpieczny ładunek, narysować wieloosobowym długopisem starożytne runy. Dla zwycięzców nagroda.