Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności.

2 DNI

Zapraszamy nad samiusieńkie morze, do Jastrzębiej Góry. Właśnie tam położony jest ośrodek Relaks. Co w programie?
1. dzień. Wejście na latarnię morską w Rozewiu. Zwiedzanie „Motylarni” z przewodnikiem. Spacer do "Gwiazdy Północy" i Promenadę Światowida - deptak jastrzębiogórski. Obiad. Zajęcia integracyjne do wyboru z pozycji 1-5. Kolacja. Nocleg.
2 dzień. Śniadanie. Jednokrotne przejście trasy w parku linowym Alfa Park (trasa dostosowana do sprawności i możliwości każdego uczestnika). Wystawa Magiczny Zawrót Głowy w Muzeum Iluzji we Władysławowie. Obiad. Powrót.

liczba uczniów cena od ucznia w PLN
42 i więcej 519,00
37-41 539,00
32-36 579,00

 3 DNI

1. dzień. Pobyt w Parku Ewolucji lub we wczesnośredniowiecznej Osadzie w Sławutowie (zwiedzanie, dwa warsztaty, labirynt Mokoszy). Obiad. Zakwaterowanie. Spacer nad morze i Promenadę Światowida - deptak jastrzębiogórski. Korzystanie z infrastruktury obiektu. Kolacja. Dyskoteka.
2 dzień. Śniadanie. Wycieczka piesza do Rozewia. Wejście na latarnię morską. Zwiedzanie „Motylarni” z przewodnikiem. Spacer plażą do Jastrzębiej Góry. Obiad. Zajęcia integracyjne do wyboru z pozycji 1-7. Kolacja. Nocleg.
3 dzień. Śniadanie. Przejazd do Władysławowa. Jednokrotne przejście trasy w parku linowym Alfa Park (trasa dostosowana do sprawności i możliwości każdego uczestnika). Wystawa Magiczny Zawrót Głowy w Muzeum Iluzji we Władysławowie. Obiad.
Programy wyjazdu oczywiście możemy zmodyfikować w zależności od potrzeb grupy.

liczba uczniów cena od ucznia w PLN
42 i więcej 749,00
37-41 779,00
32-36 819,00

Programy zajęć integracyjnych do wyboru. Każdy z programów trwa ok. 2,5 h. Pierwsze dwa dla klas młodszych.

1. Piracki skarb. Najsłynniejszy pirat świata, okrutny i groźny Barbossa, po ograbieniu wielkiej flotylli ze skrzynek pełnych klejnotów, ukrył swój skarb w miejscu zaznaczonym tylko na jednej mapie. Waszym zadaniem będzie odszukanie miejsca zakopania skrzyni ze skarbem. By wykupić mapę i odnaleźć drogocenny skarb musicie wygrać złote dukaty w czasie wykonywania pirackich zadań. Przykłady zadań: strzelanie, gra w pirackie kości, wyścig beczki, połów pereł, łowienie ryb, rzut okiem Barbossy, węzły bosmańskie, ratunek na szalupie, chrzest piracki, przeciąganie liny. Na koniec piracki chrzest i mianowanie na pirata! Drużyna, która zdobędzie najwięcej dukatów otrzyma mapę, na podstawie której postara się odnaleźć skarb Barbossy!

2. Wioska Minionków. Kapitan każdego z zespołów przebiera się w kostium Super Minionka. Drużyna, która jako pierwsza wykona misję zleconą przez Gru - wygrywa. Przykładowe zadania: przejście po skażonym terenie, przejście przez tunel strachu, wykradzenie niebezpiecznego ładunku, rozszyfrowanie ukrytej wiadomości, minionkowe puzzle, przejście przez zabezpieczenia Wektora, budowa schronienia. Minionkowe medale dla wszystkich.

3. Dream team - jak stworzyć zgrany zespół! Dzięki specjalnie przygotowanym konkurencjom nastawionym na pracę zespołową uczestnicy zapomną o podziałach wewnątrzklasowych i przez zabawę oraz wspólne działanie staną się jedną drużyną. Elementy programu: “mega-zapałki” - łamigłówki, “pajęczyna” – pokonywanie oczek siatki, “marsz Ślepców”, narty wieloosobowe, marsz na szczudłach, kajdanki – złączeni w pary specjalnymi kajdankami spróbujecie się uwolnić, “gąsienica” - pełzanie w terenie, “wszyscy na pokład” – ciasna zbiórka, “eureka” – przenoszenie wody, “skoki w workach”, przemyt cennego ładunku – transport piłeczki za pomocą rynien.

4. Trofeum przygody. Zajęcia nastawione na integrację grupy, pracę w zespole oraz zabawę. Podzieleni na mniejsze drużyny będziecie wykonywać zadania. Najlepsza drużyna dobędzie Trofeum Przygody. Mega Scrabble – walka na słowa. Akwedukt - transport wody poprzez system rur i rurek. Czołg - wtłoczeni w czołgową gąsienicę musicie pokonać wyznaczony odcinek. Robaczki – skoki na pneumatycznych rurach. Węzeł ludzki. Transport niebezpiecznego ładunku. Zgaduj Zgadula – zagadki logiczne. Radosna lina – konkurencje z wykorzystaniem liny. Budowa domku z wielkich kart. Wieża więzienna. Tratwa – przeprawa na czas na specjalnej platformie.

5. Agenci CIA - strategiczna gra terenowa. Jako operacyjne grupy amerykańskiego wywiadu spróbujecie zapobiec atakowi terrorystycznemu. Agencja wywiadu CIA otrzymała informację, że zagrożone wybuchem bombowym są ważne obiekty na świecie. Zadaniem agentów czyli Was jest rozbrojenie bomb. Potrzebny do tego jest kod, który musicie zdobyć wykonując zadania. Strzelanie, przeprawa po linie, poszukiwanie zaginionych artefaktów, pokonanie zasieków, szyfrowanie, wykrywanie metali, przejście przez pole minowe, rzut sztyletem oraz test … na dobre maniery. Niespodzianka z tajnej walizki dla zwycięskiej grupy!!!

6. A co jak będzie padał deszcz… Zajęcia mogą być prowadzone w czasie zielonej szkoły lub wycieczki jako alternatywa na wypadek deszczu, na dowolnej sali lub pod wiatą. Wprowdzenie zajęć do programu wyjazdu należy wczenie uzgodnić.

  • KLOCKI JENGA – budowanie chwiejnej konstrukcji z drewnianych klocków
  • LINIA PRODUKCYJNA – tworzenie linii produkcyjnej jakiegoś przedmiotu
  • REBUSY I ZAGADKI – rozwiązywanie jak największej liczby zagadek i rebusów
  • NIE DOTKNĄĆ PODŁOGI – przejście z pomocą kilku przedmiotów
  • BALONIARSTWO – konkurencje z wykorzystaniem balonów
  • WYŚCIGI – z jajem, w workach, skaczących piłek, toczenie beczki, wyścigi rydwanów, łyżwiarstwo
  • PICASSO – malowanie pociągając za sznurki
  • SOKOLE OKO – rzut piłeczkami, lotkami, obręczą, strzelanie z pistoletu na kulki
  • MEMORY – szukanie przedmiotów do pary
  • MIESZKANIE – stanie się jednym z funkcjonalnych sprzętów
  • WĘZEŁ LUDZKI – wyplącz się z węzła z samego siebie
  • JEŚĆ I PIĆ – przejście toru obżartuchów tj. jedzenie jabłek, budyniu, picie przez słomkę na czas itp.
  • LUSTRO – naśladowanie ruchów prowadzącego w lustrzanym odbiciu
  • DOMINO – układanie węża z jak największej liczby kostek